Eilen oltiin luokan kanssa Your movessa. Isäpuoli tuli sitten moottoripyörällään hakemaan mua, ja vei mut sitten kampaajalle:D Hiukset leikattiin IHAN lyhyiksi, poikatukaksi xd ja värjättiin vaaleenruskeista liilahtavan ruskeiks;)) Oon kyl tosi tyytyväinen näihin D::

Jejejejeje<3 koulut loppuu ihan pian ! ja onneks tänään oli vapaapäivä. Huomenna on vaan jotain KiVa-koulu-toimintaa ja sitten kevätjuhla. Lauantaina tokareiden jako ja kevätkirkko. Niin ja tietty stipendienjako.. mä tuskin saan mitäänD::: mutta ei voi mtn.

Aah, ihanaa ku kesäloma alkaa ihan piiiiiiiiiiiiiian<333333 Voisin muuten avata simssin... Ehkä voisin kuvata TIML:iin uuden osan(:? Kommenttia alkaa nyt olla jo ihan mukavasti.

Heinäkuussa olisin lähössä parhaan frendin kanssa Lappiin ja Muumimaahan Naantaliin ja Ruotsiin huvipuistoon;D Jos nyt toi mami päästää... Siis tiettyy frendin perheen kanssa.

En tiiä miks mua alkaa itkettää toi The Frayn kappale I look after you... Mun elämä on just nyt mallillaan ja kaikkee ;o Oon vähä pimee.... :DD

Oon vähän väsyny.. Poikaystävä tulee hakemaan mua ulos 10 minuutin kuluttua. Mennään jonnekkin;)

Moikkeliskoikkelis♥