Hyvää uuttavuotta!

Mitäs lupauksia teitte ?(:

Itse ainakin lupasin ryhdistäytyä tän blogin suhteen, ja pitää tätä yllä vähintään vuoteen 2012 asti. Siis, sitä odotellessa:D No, mulle ei kuulu nyt mitään kauhean erityistä. Loma on hurahtanut siinä silmiä räpäyttämättä, ja koulu alkaa maanantaina. Eikä! Koulukirjat pitäis ettiä, mutta tuskin mä jaksan....

Huomenna olis tarkotus läksiä äiteen, isäpuolen ja pikkusysterin kansa Tampereelle seuraamaan isosiskon luistelukisoja. Ne on lauantaina, ja me jäädään hotelliin yöks.

Eli siis huomenna viimeistään 12 ollaan jo autossa matkalla kohti Tamperetta... Hih:D

 

Oon alkanu purkaa tunteitani paperille, ja alkanu säveltää niitä - juu, olen alkanut tekemään lauluja. No, ne eivät ole mitään verrattuna näihin upeisiin artisteihin, mutta saahan sitä aina ajanvietteeksi tehdä.

Ja en aijo laittaa niitä näkyville tänne blogiin. EN KOSKAAN, haha ! Ette saa koskaan kuulla mun laulua :--C

 

No, tänään pitäs vielä pakata jne.... Plyääh, ei millään jaksais. No, kaipa mun täytyy. En mä sinne paljoa kimpsuja ja kampsuja tarvii, kunha riittää. Mussuttelen tässä äiteen Ranskasta tuomia tuliaisia, "Mademoiselle de Marqaux"-suklaakaramellitikkuja. Mmm... Ai joo, sitten sain myös äiteeltä vaaleenruskeen olkalaukun♥ Se on ihana, mutta harmi ettei se sovi vielä talveen... Mutta jos meen jonnekkin stadii ymv niin sitten se on ehdottomasti mukana.