...soi päässä. Onko parannuskeinoa ? Hittolainen! Kelly Clarksonin ääni on niin ihana..):♥

 

Mutta muihin asioihin; Red Riding Hood oli tosiaan hyvä ! Ei liian pelottava, ja hyvät näyttelijät:)) Kannattaa kattoa, ainakin mun luulot suden suhteen meni harhaan ja pahasti xdd

Eilen ilmestyi uus osa This is my lifen 3. tuotantokauteen. Kannattaa käydä lukaisemassa(;;

Kattelen tässä aikani kuluks Ranma ½  -animee Youtubesta. Jajaa... frendi tulee tänään meille pomppii meijän jättitrampallexdd

Mä en vaan jaksa oottaa kesää. Kaks viikko. That's it. Sit mun unelma toteutu ::: D Arskaa, jädee, Pieksämäki, kaikkee... Niin siis tosiaankin, lähetään koko familin voimin Pieksämäelle kesäkuun vikal viikon ! (mikä on btw mun synttäriviikko:D) eli silloin ei oo ilmestymässä bloggauksia tai uusia osia TIML:iin. Ellen mä nyt vetäise jostain hatusta miniläppärii messiin. Tuskin.

Oon alkanu myös taas kirjottaa päiväkirjaa ihan oikeaan kirjaan o:::: vau ! Oon kirjottanu siihen jo 4 vuotta, tauot mukaanlukien D::: hehee, ehkä mä saan sen joskus päätökseen. Tyhjensin sivujen väliin myös mun tänhetkisen lompakon sisällön (en tietenkään rahaa!): Burleski -leffan lippu jota menin tsiigaa kaverin kaa hiihtolomal ? tai joskus helmikuus, Red Riding Hood -leffan lippu, ostoskuitti joka sisälsi Hyvää makumaasta(?) -karkkipaketin, ja kaks ketsuppipulloo. Muun muassa.